Kundtjänst

Kundernas vanligaste frågor

Image link

Allmänna frågor:

Här finner du svar på de vanligaste frågorna och svaren från hjälpcenter:

Ja du kan alltid behålla ditt nummer vid en portering till Snackis

I alla våra abonnemang ingår fria samtal, sms och mms inom Svergie.

När du är kund hos oss använder du Telia som nät. 

Surf och Data:

Här har vi samlat dem vanligaste frågorna om surf.

När du reser inom EU/EES kan du använda den surfmängd som ingår i ditt abonnemang precis som du gör hemma i Sverige.
Du kan köpa till extra surf upp till totalt 50 GB.
Däremot finns ett maxtak på 50 GB per månad när du vistas inom EU/EESOm du skulle nå denna gräns kommer du fortsätta surfa till ordinarie pris (21,70 kr per GB i Europa).

När ditt abonnemang börjar nå den datamängd som kommer med ditt abonnemang så ska du få ett SMS som ger dig möjlighet att köpa till mer surf under innevarande månad.

Du skickar ett SMS till 71140 med någon av följande texter

  • “1GB” för 1GB (50kr) Extra surf
  • “3GB” för 3GB (125kr) Extra surf
  • “5GB” för 5GB (195kr) Extra surf
  • “10GB” för 10GB (295kr) Extra surf

Faktura och Betalning

Här har vi samtal dem vanligaste frågorna gällande fakturor och betalning

Du kan själv aktivera autogiro efter du fått din första faktura, detta gör du enklast via följande länk: Mina Sidor – Nordfincapital

Logga in via länken nedan, där kan du se, betala och ladda ned dina fakturor.
Här kan du också aktivera ditt Autogiro. Mina Sidor – Nordfincapital

Hittar du inte svaret din fråga?

Vi hjälper dig gärna! Fyll i formuläret nedan återkommer vi snart som möjligt.

    * Obligatoriska fält. Vi återkommer inom 24 timmar på vardagar.
    Kontaktinformation

    Telefon: 0770 73 03 33

    E-post: [email protected]

    Öppettider: Helgfri vardag 10.00–15.00

    Lunchstängt: 12.00-13.00